Rakkaus.

Ei meítä varten.

Minua.

Rakkaus on luotu muille.

Minulle se on vain kipua.

Ei muuta.

Tuskaa.

Kaipausta.

Tunteita.

Turhia tunteita.

Sinua kohtaan.

Neulanpistot sydämessäni.

Tyhjässä sydämessä.

Kuolleessa.

Niinkuin minä pian.

Kuolen kaipaukseen.

Hämärät muistot.

Onnelliset.

Muistotkin ovat turhia.

Raastavat sydäntä.

Pistävät ajattelemaan.

Miksi minä?

Samoin hiljaisuus.

Kaikki pelkkää kipua.

Koko elämä.

Turha.

---------

Yksi toive.

Pois.

Haluan pois.

Ei paluuta takaisin.

Jos ei olisi vanhempia...

Olisin jo poissa.

Tehnyt tunteistani lopun.

Kivuista.

Itsestäni.

Koko elämästäni.

Sinä teit sen turhaksi.

Lähdit ja käskit unohtaa.

Luuletko sen olevan helppoa, kun nään sinut joka päivä.

Sinä olet unohtanut minut jo.

Niinkuin kaikki muutkin.

---------

Pieni ja huomaamaton tyttö.

Minä.

Yrittää juosta pakoon.

Kipuja.

Tyhjä sisältä.

Kuollut silmistä.

Revitty sydämestä.

Särjetty palasiksi.

Itkee sisältäpäin.

Ei uskalla näyttää kyyneliään.

Ne haavoittavat lisää.

Tekevät heikoksi.

Minä olen heikko.

Ja rikki.

Sydän kuin maahan tippunut lasi.

Särkynyt pieniksi palasiksi,

Mahdoton liimata.

Korjata.

Aina rikki.

-----------------

Yritän unohtaa.

Sinut.

Sinut joka rikoit minut.

Yritän huutaa.

En voi.

Ääni poissa.

Samoin elämä.

Ja sinä.

Olen itkenyt liikaa.

Joka ilta ja yö.

Aina sisälläni.

By: Añoranza